torstai 22. maaliskuuta 2012

Happy girls are the prettiest

Vähän heikkoa ollut viimeaikoina tää mun postaaminen, eikä nytkään ole mitään kovin kummoista tekstiä tulossa. Kunhan vain ilmoittelen, etten ole kuollut, mikä kyllä on suuri ihme työurakkani jälkeen. Yksi suuri projekti on arviointia vaille valmis ja työssäoppiminenkin loppuu kohta niin että pääsen taas Jurvautumaan takaisin kämpille. :D


Oon tämän 9 viikon ajan ollut väsynyt, pyöritellyt päässäni paljon ristiriitaisia ajatuksia, kärsinyt pahaa oloa ja rypenyt itsesäälissä. Tai sitähän mä oon tainnu tehdä kesästä asti kun elämäntilanne koki rankan muutoksen. Olin vielä kuukausi sitten varma, että on viimein pakko varata aika psykologille tai en enää ikinä saa päätäni selväksi ja oloani paremmaksi. Uskomatonta kuinka pitkäksi aikaa yksi ihminen voi aiheuttaa pahaa oloa ja ahdistusta toiselle. Tuhota kaiken mitä oli. Voin sanoa vihaavani tätä ihmistä niin paljon ettei edes sanat riitä kuvaamaan. Vitkuttelin kuitenkin sen psykologi asian kanssa ja  jotain  tapahtui ennenkui kerkesin tehdä sen.  En olisi ikipäivänä uskonut enää tätäkään päivää näkeväni, koska päätin ettei näin enää tapahdu, mutta tapahtui kuitenkin.. Jaa mitäkö? Se selviää vielä :)


Parin viime viikon ajan olo on ollut hyvin epätodellisen tuntuinen ja hämmentynyt. Samaan aikaan olen varmasti myös maailman onnellisin ihminen!! Kaikki on taas hyvin, ehkä paremmin kuin koskaan ennen.

Ei mulla muutakuin, että kaikki on hyvin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti