tiistai 19. kesäkuuta 2012

House of fire

Minä täällä laatikko vuorten alla hei.. Suurin osa omaisuudesta on jo viety uuteen kämppään ja viikon päästä pitäisi päästä kunnolla muuttamaan. Ei malta odottaa 83 Uusia huonekaluja jne on hankittu ja takaraivo uhkaa räjähtää kun ei malta millään odottaa.


Tämän jälkeen ei varmaankaan pariin viikkoon ole mitään kummempia elonmerkkejä täälä blogin puolella näkyvillä kun aika menee kämpän kuntoon laitossa, muutossa, töissä ja muussa "mukavassa".. Kuolen ehkä lämpöhalvaukseen vielä töissä..se kuumuus on törkeää   x__x



Vielä hetken minun.. Tähän kämppään jää hyviä ja huonoja muistoja. Parhaita muistoja on niiltä hetkiltä jotka olen yksin omissa oloissani täällä viettänyt. Tällä hetkellä täällä on vielä tyhjempää kuin kuvissa kun kaikki julisteet ja suurin osa huonekaluista on jo viety pois. Sänky, ruokapöytä ja yksi kaappi on vielä jäljellä..  alkaa pikkuhiljaa kaikua täällä :D

Hehkutin edellisessä postauksessa elämän menetystä ja pelaamisen aloitusta ja nyt voin todellakin alkaa hyvästellä elämäni, sillä olen jotenkin onnistunut haalimaan itselleni aika kasan koukuttavia pelejä, joita on vain pakko jatkaa ja jatkaa ja jatkaa :D



Mitä nää on?! 8D Nämä ihanat söpöt kasvaa tien vierellä metiköissä ja ovat pörröisiä. Niinkun pieniä pupun häntiä 83 Näitä on pakko bongailla aina kun ajelee mm. Jurva - Kurikka väliä. Ja tosiaan siis minä ajelen, enkä vain istu enää kyydissä. Ajokortin saanti venähti hieman koulun takia, mutta heti loman alettua suoritin kortin itselleni. Ah tätä onnea!! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti