torstai 13. syyskuuta 2012

Liikaa aikaa

Otsikon mukaisesti mulla todellakin on liikaa aikaa..AAMUISIN! Tällä viikolla koulu on alkanu melkein joka aamu n.klo 12, mutta oon pompannut ylös sängystä JO klo 8 kun avokki lähtee kouluun. En vaan osaa jäädä nukkumaan. Ennen olisin nukkunut niin myöhään kun mahdollista. Nyt kun olen kuitenkin noussut ylös jo kasilta aamut tuntuu aivan järjettömän pitkiltä. Aika tuntuu suorastaan matelevan ja olisi aikaa tehdä vaikka ja mitä. Ja yleensä mulla on kauhea kiire aamuisin.. :D Mutta tää mun aamuherääminen on nyt asia jolla järkytän itseänikin.



 Ihana ihana aamutee, jota kerrankin on aikaa juoda rauhassa :333



 Jossain aikaisemmassa postauksessa tulin maininneeksi Alice Madness returns-pelin, jota ei löytynyt mistään. Nyt viimein sain sen.. käytettynä Rovaniemeltä asti se vaelsi luokseni vaasan Pelimies-liikkeeseen, josta en edes itse kerennyt sitä hakea kun veljeni jo ilmoitti hakeneensa sen. Palvelu pelaa :D


 Viimepäivät ja aamut on kulunu näiden parissa. Paperia, kehyksiä, maalia ja terääävä veitsi.



Kehyksen lasi 



Loppu tulos, johon olen jopa melkein tyytyväinen. Jos ihmisillä riittää kiinnostusta niin voin tehdä näitä myyntiin asti.



Nämä ovat osa koulutyötä, mutta teen näitä silti paljon enemmän koska intoa piisaa ja aivan intopallona olen yhdestä ideastani näihin liittyen, mutten pääse sitä vielä tekemään kun loppuu kehykset kesken eikä ole rahaa lähteä ostelemaan kehyksiä kun viimeisilläkin senteillä saa ostaa ruokaa.

Btw kun sanoin, että aamuisin on liikaa aikaa.. Kello on 10, olen ollut 2 tuntia hereillä ja tehnyt jo vaikka mitä, mutta aika tuntuu matelevan ihan törkeän hitaasti. Tässähän kerkeäisi jopa aamulenkille ja silti jäisi aikaa vaikka ja mihin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti