torstai 24. tammikuuta 2013

I am pain, I am real vol.2

Mainitsin jo viime marraskuussa jotain sen suuntaista, että otin tautoinnin. Sen esitteleminen tosin on vaan vähän jäänyt, joten tässä se nyt olisi.



KYLLÄ, mulla on paita päällä, eikä etupuoleltakaan näy mitään ylimääräistä

Ennen kuin kukaan kysyy niin kyllä, sattui ja ei, en tiedä kauanko sen tekoon meni. Ehkä pari tuntia? Kuvan on tehnyt kaverini omassa kotonani. Jännitin kuvan tekoa aivan hirveästi, koska kuva on ensimmäiseni eikä mulla ollu minkäänlaista käsitystä siitä miltä tuntuu kun kuvaa tehdään ja tatuoidut ihmisen kertoi niin erilaisia tarinoita omista kokemuksistaan, että olin jo varma että kuolen kun neula osuu ensimmäisen kerran ihoon. No en sitten kuollutkaan eikä se tuntunutkaan niin kamalalta. Jotkut kohdat sattui paljon kovemmin kuin toiset. Oikeastaan väritysvaihe oli pahin, mutta  myös nopein. Tiedän jo kuinka haluaisin tuota kuvaa jatkaa, mutta se ei ehkä tapahdu ihan heti. Oon myös alkanut himoita paria muutakin tatuointia, mutta nekin joutuvat vielä odottamaan.

Silinteri tirppa :3

"Tilasin"  ajan vähän kuin puoli vahingossa ja olinkin paniikissa kaikki ne päivät jotka odottelin kuvan tekoa. Itse kuvan valitseminen ei kuitenkaan ollut vaikeaa, sillä olen päättänyt tämän kuva jo puolitoista vuotta sitten. Alkuperäinen kuva on Voivod:in Angel rat-levyn kannesta. Tämä hahmo näkyy kannessa aika pienenä eivätkä kaikki  välttämättä edes kiinnitä siihen kummempaa huomiota. Se ei ole logo tai mitään muuta vastaavaa. Se vain on hahmo levyn kannessa ja tykästyin siihen heti kun näin sen.

Alkuperäinen silinteri tirppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti