torstai 14. maaliskuuta 2013

What if...

Koko viime viikko meni ihme koomassa kun olin niin väsyksissä koko ajan ja sama väsy tuntuu olevan päällä vieläkin x_x  Luulisi että nyt kun on saanut nauttia usein aurinkoisista päivistä alkaisi pikku hiljaa piristyä kevättä kohti, mutta ei..pahempaa väsyä vaan pukkaa.

oloni aamuisin

Pieni ahdistus myös päällä sen takia, että opinnäyte lähenee hurjaa vauhtia, eikä siinä vielä mitään, mutta sen jälkeen kun se on ohi onkin vuorossa valmistuminen. Ja mitäs sitten tapahtuu? Olin aivan varma, että en hae enää mihinkään kouluun ja mikään ammattikorkea ei ole mikään vaihtoehto, sinnehän en lähde kirveelläkään.

Kuitenkin tässä muutama päivä sitten aloin miettiä, että mitäs jos kuitenkin hakisin Kauhajoelle kouluun media-assistentiksi ja jatkaisin samalla linjalla opiskelua. Tyrmäsin ajatuksen kuitenkin nopeasti. Tänään meidän luokassa kävi yksi ammattikorkean opettaja vähän kyselemässä, että olisiko kenelläkään kiinnostusta ja niin ees päin ja huomasin jopa kiinnostuneeni siitä (kulttuurituotannon koulutusohjelma). Tosin se kuinka vakavasti tällä hetkellä harkitsen AMK:hon hakemista on jopa pelottavaa!! X_X Mitäs sitten kun kaikki muut onkin super hyviä ja musta ei ookkaan mihinkään? No on mulla sentään vielä kuukausi aikaa harkita haenko vai en, mutta tällä hetkellä oon sitä mieltä, että haen sinne.

AMK on Seinäjoella, joten jos pääsisin tuohon kouluun se tarkoittaisi muuttoa. Muutto on edessä joka tapauksessa jossain vaiheessa valmistumisen jälkeen, mutta sitten se olisi edessä hyvinkin pian. Seinäjoelle en ikipäivänä muuta, mutta johonkin lähelle, kuten esim. Ylistaro. Ja vaikka kaikki Seinäjokelaiset alkaakin nyt urputtaa, että kyllä se Ylistaro vaan on nykyään osa seinäjokean niin mulle ylistaro on aina vaan ylistaro, eikä mikään osa seinäjokea.


Koulu ahdistelun ohella oon kerennyt vähän väkerrellä taas korujakin. Tällä kertaa aikaansaannoksena on rannekoru, joka on tehty satiininauhasta ja tölkinavausklipsuista. Oon kauan aikaa keräilly huvin vuoksi noita klipsuja vaikkei mulla mitään tarvetta niille ollukaan.


Törmäsin kuitenkin netissä kuvaan korusta, joka näytti juurikin tältä ja halusin heti kokeilla onnistuisko sama itseltäni. Onnistui ja näyttää kivalta 83 ja tulipahan oikeasti jotain käyttöäkin noille tölkki klipsuille.



Yksi klipsu rannekoru löytyy mustana jemmasta ja pinkki on tuloillaan kunhan vain saan lisää satiininauhaa. Lisää uusia koruja on myös odotettavissa, sillä tänään posti setä kantoi mulle uusia riipuksia. Paketista löytyi pari kello riipusta ja intopallona odottamani linnunkallo riipukset!



Intopallo pupuli 83

Niin ja lopuksi piti vielä mainita Pieni valkoinen kani-blogissa olevasta lahjakortti arvonnasta. Suosittelen kovasti osallistumaan, blogi on pullollaan mitä upeampia itse tehtyjä koruja ja sieltä löytyy myös aivan mahdottoman suloinen pupu 83

Arvontaan pääsette tästä linkistä Pieni valkoinen kani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti