perjantai 23. elokuuta 2013

Almost easy



Tämä gifi kuvastaa tämän hetkistä oloani aika täydellisesti. Tuntuu oudolta, että muilla on jo alkanut koulut ja työt ja ihan perus arki. Itse kun vielä joudun kuukauden odotella oman kouluni alkua ja olen siis vielä lomalla. On alkanut ajantaju kadota, enkä pysy edes perässä monesko päivä on ja mitä kuuta eletään

Olen myös huomannut erään muutoksen itsessäni tässä kesän aikana. Ennen kuin aloin seurustella avokkini kanssa, en ollut kovinkaan kiinnostunut pelaamisesta. Omistin jo silloin kyllä vanhemman xboxin mutta pelasin erittäin erittäin harvoin. Avokkini taas pelaa paljon ja koittikin saada minutkin kiinnostumaan, mutta heikoin tuloksin.

Nyt kun olen viettänyt paljon aikaa yksin avokin ollessa armeijassa olenkin kiinnostunut pelaamisesta enemmän ja yhä useammin löydän itseni sohvalta hakkaamassa jotain peliä xboxilla..myös vielä kolmelta yöllä ja tämän kesän aikana olen myös ostanut pelejä enemmäin kuin ikinä. Olen myös alkanut löytää itseni useammin kauppojen peliosastoilta, vaikka ennen en siellä viihtynytkään ja vannoin etten koskaan rupeaisi pelaajaksi. Näin siinä kuitenkin kävi, että nykyään viihdyn paremmin kuin hyvin pelien äärellä, eikä haittaa yhtään. Yllättävä muutos kuitenkin hämmentää välillä.


Tim Burton + Pokémonit = huippu yhdistelmä. Odottelen tällä hetkellä kovastikin Tim Burton aiheista postia ja vahdin postiluukkua kuin pieni eläin. Kunhan posti vain saapuisi perille pääsisin myös esittelemään uuden aarteeni teillekin.  Oon jo alkanut odottaa halloweenia, että pääsisi järjestämään jotkut halloween kekkerit ja olen jo myös fiilistellyt nightmare before christmas soundtrackia. Nyt rupean kuitenkin viikonlopun viettoon ja toivottavasti pääsen alkuviikosta postailemaan teille Burton aiheisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti