lauantai 15. helmikuuta 2014

Hukassa

Olen kirjoittanut päiväkirjaa siitä asti kun sain masennus diagnoosin. Kirjaan ylös kaikki ajatukset ja tunteet. Teksti näyttää todella synkältä aina kun sitä rupeaa jälkeenpäin lukemaan. Oon kuitenkin aina ollut parempi piirtämisessä kuin kirjoittamisessa ja jotkut tunteet ovat niin isoja etten oikein osaa niitä sanoin kuvailla. Viimeksi kun piirsin tunteeni siitä syntyi Ahdistus-kuva, jonka olettekin aikaisemmin nähneet. Nyt on vuorossa Hukassa. Yritän hieman selventää kuvaa teille.


Hukassa, 20cm x 15 cm, tussit

Koen olevani todella hukassa itseni ja elämäni kanssa. Tuntuu etten oikein enää tiedä kuka olen ja mitä mun kuuluisi tehdä. En koe itseäni työ- tai koulukykyiseksi ja turhaudun siitä kun olen kaiket päivät kotona. Mitä ihmettä tässä sitten pitäisi tehdä? Tunnun turhalta ja tarpeettomalta ihmiseltä jota ei tarvita mihinkään. Tämä jos mikä lisää alakuloisuutta. Ja tuntuu että tämän paremmin en pysty tätä tunnetta selittämään.


Eli olen todellakin hukassa.

2 kommenttia:

  1. Upean yksinkertaistettu taideteos, tykkään kovasti. Tuo henkilökin on juuri mahtava tuollaisena kasvottomana.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Välillä tuntuu, että tuo hahmo tuijottaa minua vaikka hän onkin kasvoton!

      Poista