tiistai 17. maaliskuuta 2015

Monta rautaa tulessa


Kevät aurinko tekee ihmeitä ja ainakin minä oon tuntenut itseni paljon pirteämmäksi kuin aiemmin. Ei haittaa yhtään, että oli lyhyt talvi ja kevät tuli aikaisin.Toki, päivään mahtuu monta hetkeä kun mieliala alkaa taas laskea pohjalukemiin ja kaikki pahat ajatukset valtaa pään. Ne on yleensä niitä hetkiä kun istuu yksin tekemättä mitään. Siitä syystä minulla onkin tällä hetkellä monta rautaa tulessa. Monta keskeneräistä projektia ja muutama valmiiksi saatu. Tässä näkyy niistä vain pari.


Tällä hetkellä ehostusta odottaa 2 lipastoa, yksi vitriini, yksi tuoli ja niin..sitten olisi vielä yksi iso taulukin. Taulupohja on nojaillut vähintäänkin kuukauden päivät seinää vasten valmiiksi pohjamaalattuna odottaen, että saisin sen viimein tehtyä loppuun. Monesti katselen sitä ja mietin, että pitäisi, muttei jaksa. Nyt ajatus on; pitäisi ja nyt muuten tehdään.

Huonekaluja olen työstänyt pääasiassa koululla. Tällä hetkellä muu luokka istuu kurssilla, jonka itse olen jo käynyt, joten tässä on muutama viikko aikaa tehdä omia projekteja. Yleensä tuntuu, että työt etenee kamalan hitaasti jos ollenkaan eikä saa yhtään mitään aikaan. Kuitenkin jo viikossa olen saanut ihan simo paljon aikaan. Yllätin itsenikin. Mutta tietenkin kun on vain kauhealla innolla ja vauhdilla ruennut hommia tekemään niin vähän väliä unohtuu jotain oleellista tai joutuu tehdä jotain uusiksi. Ainakin tämän hetkinen masennuslääkitys tekee minusta välillä ameeban, joka ei meinaa hoksata yksinkertaisintakaan asiaa, vaan tekee kaiken vaikeimman kautta.


Työtuolini. Ainut punainen asia koko asunnossa. Ei ole kauaa.


Onko kevät aurinko vaikuttanut muihin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti